du får göra vad du vill..

Sitter på mitt gamm rum och sitter och lyssnar på nån gamm-musik ;) Kan säga att en blogg paus var förtjänt :) Kan berätta om mitt Jul som var fullt av famillj och kompisar :)
Det började med en ny telefon som var min egna julklapp till mig själv :) Sista dagarna på skolangick bra och fick träffa brudarna en sista gång innan vi gick på lov. Syskon och syskonbarn kom och levde upp huset med skratt, spel och tokigheter :) Julafton var mysig sen kom juldagen som först spenderades hemma med syskon med spel, mat och dricka:) fortsatte ner på Vilhelmina och träffade upp bästa brudarna och for runt som en orkan som vanligt! Men kul å träffa alla :)
 
Mellandagarna kom och man fetade sig med mat och götta blev lite jobba och Nyår kom! Jobbade dagen sen Skjutsade mamma mig till klimpen och dumpades hos Matte, blev bjuden på mat sen vare bara att fixa sig och dra till Filip som bjöd på nya vänner och en massa dans! Sedan dra hem och jobba en massa mer!
I helgen blev det Lövberg och köra skoter och skratta med de bästa! :)
 
 
Juldagen.
Nyår, skidåkning med mamma, Skoter i klimpfjäll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0