the school year

Har skola nu men har världens fetaste hål som vanligt på tisdagar. tänkte bara berätta vad jag gjort de senaste dagarana eftersom jag inte haft tid ;)
 
I onsdags åkte jag, viktor, tom, horny och jonas upp till jonas stuga och skulle basta och på torsdag gå upp på marsfjället.. På kvällen basta vi och på torsdag började vi gå men efter 3 km vände jag och to och ungefär efter 3 timmar ringde horny och ville bli hämtad såå vi hämta han sen kom jonas och viktor.. var tydligen snöstorm på marsfjället men det förstår man men har blierna hemma men får lägga ut dem sen...
 
I helgen var man på middag med älskling först på 70års kalas och sedan var vi på middag hos viktor och viktoria :)
 
Igår var jag en sväng in på maries och pratade jobb blir en givade vinter med jobb upp till halsen hoppas jag :)
 
 
NNUUUU längtar jag til VINTER
var även till sagatun en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0