lalalaaaa

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home
 
Finnsäven på youtube men orkar inte ta fram den (a) himmla dum jag känner mig nu när jag sitter å gråmar till alla låtar som kommer fram för även fast jag är dålig på att sjunga äre ett sätt å uttrycka sig på vilket är skönt!
 
Ja vad har hänt i veckan? Typ samma som alla andra veckor (x ledig onsdagar :D  Sen i helgen var man sugen på att åka till arvids men är tråkit å åka själv så om nån hakar äre bah å ringa ;D haha!  Sen har man inte planerat livet större sätt än att man ska jobba på fredag och nu väntar jag på att lill jacke ska hör av sig;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Synd att jag inte kunde följa! ps. I love you

Svar: jo men blir nog inget heller :) lov you more <3
Ebba swärd

2012-11-16 - 14:05:44
URL: http://vanjarqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0