Skola - tankarna runt flytt

känns skönt att flytta hem och ha närhet av mamma och få träffa pappa mer, även få umgås med bebis mer <3 att få börja umgås med mer folk i min ålder och få nya kompiskrets, har som inte gjort nån ny se jag flyttat utan har mest hängt med pojkvän och hans vänner men nu ska jag ändra på det :) ska ääven börja träna och få ordning på det jag stoppar i munnen :) känns jobbigt för nu kommer man börja lata sig även, få mammas that om läxor och prov vilket jag inte vil.. men det hör ju tilllivet som men känns ändå jobbigt :o
Har nästan bestämt mig att jag ska börja på fordons nästa termin men får se hur jag känner inför det eller om jag fortsätter RL eller så..
Kommer sakna alla vänner jag fått här i Umeå men får vell ta mig tid att åka hit och träffa dem lite och busa lite :)

men har snart lektion ses sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0