ingenting kan stoppa mig..

 
 
 
Ursäkta min frånvaro men har som inte lust eller nått att skriva om!
I helgen var jag ju i skelleft, SKIT KUL fick rå om min älskade syster och få prata en massa och få en massa positivt som kommer hålla mig glad tills jul då min älskade familj kommer :)
Sen har jag bara gått skola typ hela veckan som vanligt? :) Idag hade jag matte prov och det gick galant! Sen borde jag sätta mig ner och läsa 30 sidor engelska bok men är inte så lockande just nu för mitt huve är som en tvättmaskin allt bara snurrar och måste få kontoll över tankarna först!
 
I ondsdag var jag ledig (som vanligt) och bakade hela 6 kaksorter och lussekatter alldeles själv (med lite hjälp av mamma) ;)
 Är så glad att jag har alla mina vänner omkring mig som får mig att skratta och må bra och inte behöver tänka över allt! Älskar er mer än ni förstår :) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0