det finns en grupp i vårat land..

sitter och lyssnar på gammal musik som man lyssnade på under ramsele tiden :/ för bak en i tiden och minnerna så himla mycket! gamla vänner, minnen, gamla kärlekar, deppning och de festerna ;) Medans jag gjorde det städadejag heeela min lägenhet så den är skinande ren, himmla stolt är jag :D
Ska vell kolla på lite gamla bilder också så minns man ännu mer :) både bra och dåligt att minnas tillbaka och sakna, få se hur man formades av allt som hänt en, är inte allt som är ont fast det gjorde ont då. Hoppas har det bra som gick i min förra klass alla jag var med förut bästa kompisar, killar och alla andra som jag umgådes  med :)



tiden var underbar och önskade att det kunde sluta bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0