dumma mig

hejhej idag ;D var ute så länge så orkade inte skriva när jag kom hem :) är iaf hemma och ska ta och gå igenom mig garderob för i morgon ska jag fara och handla klädur ;) och en student present(födelsedags present till hjärtat :) igår så blev jag hämtad av pappa och sen for vi hem till vilhelmina där så handlade vi och for vidare till malgovik, städade duschade och åt middag sen fixade man upp sig lite sen blev man hämtat av tom ;)  for ner på vilhelmina och var med marie och flisan, for till skarpen och hälsade på felix och gänget ;) haha, sen blev det ner att ragga och sen blev det lite mer folk och bara skrattade åt alla som drack för själv var man nykter :)

plus drömde världens mardröm inatt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0