4 dagar sendan och jag saknar dig

ja ni har inte orkat blogga dom senaste dagarna poore me ;D hahah, har haft en super kul helg med massa skratt och knasigheter ;) har ju saknat johanna som ett tok men nu fick jag ju träffa hon så nu går det inte nån nöd på mig, sitter iaf på svenskan och ska göra ett CV?! skit tråkit, eftersom jag gjort klart allt med boken ;) igår blev det en sväng och kika runt på nå skogsbilvägar så det var chill sen hem och kolla BB och sova, idag har man matte sen gympa och massa andra tråk lektioner -.- dagen suger och jag glömte ta fram nått att äta ur frysen (a) hehehe, blev ett långt inlägg men skriver mer sen, fint väder idag och det tummar vi på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0