you now my motivation

ja men visst är jag duktig ska redan hoppa i säng ;)  hurra för mig :p när jag sa att jag skulle plugga eftersom jag är bäst på att plugga så läste jag 3 sidor sen så gick jag ner till syster och var med hon medans hon packade upp :) sedan så kollade vi på PS i love you faktiskt riktigt bra film! :) så det är typ nu jag har läst fysiken ^^ *hurayy for me* ;D nej men måste skärpa mig måste iaf börja läsa på en engelsk bok -.- ska inte tråka ut er med alla läxor och skit som man har nu så sjuukt mycket har fysik i morogn sen musik på torsdag sen blir det LOOOV :)

Katy Perry – E.T.
Avril Lavigne – What The Hell
P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version
Enrique Iglesias – Tonight (I'm Lovin' You)

(spotify länkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0