so fucking tired

ja du hur trött är inte jag :o  tror jag snart kolapsar, ingen sömn i går natt heller ;p Tom hämtade  mig efter jag duschat och ätit och så ;p bastade och myste med jossan, tom, pontus och simon super kul hade jag ;p  verkligen längesen jag träffade jossan <3 KUL! sov där eftersom det finns ju alkohol fast jag ville hem ;p

Idag vaknade man 8 -.- sen blev det backen med en rocker snowboard <3 är kär i den <3 var där hela dagen sen skulle jag till saxnäs och äta men blev så lite tid så jag fick åka till lövberg (hem) och äta en macka och byta om hann precis sen blev det skoterkursen på dirren, höll på att somna där också för är så trött :'( men ska nog kolla facebook sen blir det att sussa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0