proppmätt!



ja men nu har man ätit 2 pan piizzor det satt FINT ;) har inte bloggat för har varit så himmla trött när jag har kommit hem så jag tror jag dör (a) igår så blev det ingen färgning utan vi åkte ut med skotern och körde mot nästansjö och stannade vid nått ställe och pratade skulle igentligen göra en eld men fans ingen ved :( så vi vände och åkte hem ;) när vi kommit hem så chillade vi bara och sen tog jossan hål i mina öron ^^ så det är gjort *äntlingen*  sen så var det så sent så fick skjuts av sötnosen hem och sen duschade jag och dog i sängen ;) 

idag har det varit chill dag hade 3 lektioner sen så slutade vi :)  jag jossan och erica gick på ica och köpte hårfärg också sen så gick jag och sötjossan hem till henne och skulle färga mitt hår men dampade, sjöng och sov innan jag for hem så ska ta och göra det ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0