natt inlägg

borde sova nu?! men tankarna om dig och allt annat snurrar, bara 3 dagar med klassen kvar, nog för jag kanske inte känner alla så bra så kommer det bli jätte tråkit att lämna alla och på riktigt blir det nästan som förra året. måste även säga hej då åt alla i ramsele, känns som om alla hatar mig för allt jag gjort men det enda jag kan säga är förlåt och hoppas dom förlåter mig! Att jag heller inte är välkommen blad min gamla klasskamrater hugger i hjärtat, men får förlita mig på mina nya vänner och hoppas dom gör en till en bättre person...
min sista flytt inom de närmsta 3 årena hoppas jag, vill hitta en stadig grund att stå på för orkar inte allt man måste förlåta och allt man måste leva upp till.. Its a big deal!

ska sluta depp skriva så hörs vi i morgon <3



miss the old times, i never forget them, but i have to do it better whit a future!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0