luriga jag ;)

Trodde jag hade lov längre men skulle ju börja jobba idag men missade datumet så jag trodde det var den 13 JULI och det var den 13 JUNI hahha!!!  så slapp idag men måste jobba in dom timmarna ändå vill käna cash ;)  Börjar på onsdag på kyrkan i saxnäs blir nog ett kung jobb för tror jag har en riiktigt snäll arbetsledare vad det lät som ;)  ska börja packa för 3-5 veckor frammåt = mycket saker som ska med :)  sket ju att åka till ramsele vilket var BRA för jag har ju jobb nu så kommer heller inte få vara med min kärlek nånting å heeela sommaren :'(  buhu!  menmen kommer vell få träffa han på helgerna och då bilr det ännu bättre för då har man ju längtat ;)  men ska lägga upp lite bilder, tycker inte ni ? :)



mer bilder kommer sen sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0