hellojj

sitter nere på min morbrors och hans sambo kontor och snor lite internet av dem :) sitter och lyssnar på kent-utan dina andetag eftersom jag lyssnat på den 3 gånger under hela förra veckan ;)   hahah, den har blivit en bra låt för mig nu bara för jag har lyssnat på den så många gånger :p  igår så var man hem men snyggingen och åt lite mat och sen åkte man och fiska lite med henke, linus, frida, manne och älskling jag var på super dåligt humör, pga jag har inte sovit  så bra alls under veckan så lät det gå ut över tom :'( i morse klev jag upp 6 och åkte till stalon för att sedan byta bil och åka till saxnäs och arbeta :)  har inte så mycket att skriva förutom att jag är ARG för min externa hårdisk är borta och jag är super trött :p

vi syns mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0