va fan?

jaha då har man varit i lycksele på en jävla tripp ;)  hade det super kul igår förutom att man var jätte seg och mådde dåligt :( men hade mycket roliga människor runt mig som var fulla och glada :) ska nu lägga mig och sova efter att idag att städa maries lägenhet vi sov 7 stycken i ett rum :) sedan så har vi ätit brunch som var göttans sedan åkte man hem besviken för dollar var inte öppet :'( när vi kom hem tog jag marie och tom oss ett dopp och trättade håret och rumpan ;) Taggar för att träffa snyggingen (johanna) i veckan och jimmie som var mongo i helgen :(  jaja, bilder från lycksele har jag fortfarande inte lagt upp :'(

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :)

2011-08-01 - 16:33:12
URL: http://eemmaronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0