mucik

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

Hör du sången dom spelar på radion
varje ord verkar handla om dig
Hur du knackade på mitt i sommar'n
men kom aldrig mer igen

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

en gammal alkis köper ut
tyvär så va 3,5 or slut
men va gör det om hundra år
man kan ju dricka 2,åttår

norrlandsguld och va dom heter
koskinkorva och poteter
hämbränd sprit det är elit
enligt morsan e det skit

de ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0