Kylskåp, makaroner och säng.. vad sen ?

Ja du nu är det bara blocket att titta på, ska köpa en ny 120 säng och kylskåp till rummet mitt som jag ska bo i nu i 3 år tror jag ;) Är inte tagg alls på att flytta just nu vilket känns tråkigt ^^ Idag har jag sovit till 1 och sedan dragit mig upp och lagt mig framför tvn är sjukt sliten känner för att sova hela dagarna :o
Igår for hjärtat mitt och började jobba, huvva vad tråkigt men då kom min bror och hans tjej hit i stället så är glad ändå :p längtar som tusan till helgen för då blir det kanske lycksele med marie och tjejerna :)  ska kolla om jag har några gamla bilder till er, min kamera håller ju på att damma igen :s


att sakna tiden är det värsta men att sakna en person kanske är värre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0