snälla mamma håll min hand orkar inte se världen som den är idag..



Hemma efter en chill kväll ;D  Har ätit godis hela dagen nästan (; Idag hade vi bara musik och so sen blev det film hela eftermiddagen med att fläska götta, chips och en 1,5 liter flaska Zup (; hahhah , FLÄÄÄSk!
Jossan och Erica joina också så inte bara jag ;D  sen så var jag med jossan efter skolan vi skulle bränna skiva men hon hade ingen skiva så det sket sig totalt när vi ändå hade kämpat typ flera timmar (; tycker vi är bäst ändå (;  ska nog lägga mig och sova nu så man kommer sig upp i morgon i tid (;  blir också att ringa jossan så hon vaknar i morogn ;D

ÅÅÅH FREDAG I MORGON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0