bus ungar (;

Ligger i sängen och myser ner mig i dun täcket efter en dags bus med oscar (: vaknade sent idag (skönt) pappa väckte mig och frågade om vi skulle till stalon så då for vi vid 2 eller nått ;D  när vi kom dit var oscar ute och då for vi till hans pulka backe och åkte några gånger sen gick vi in och åt semlor som var super goda ^^, Myste med valparna fanny hade fått och lekte med oscar innan maten gick jag och oscar ut och busade i snön och i pulka backen til middagen så gick vi in och jag tog lille elias och satt mig i fotöljen och sov ner han och sen åt vi en super god kyklling och nudel soppa *MUMS* Oscar låg på soffan så jag la mig vid han och han somna nästan men det fick han inte så vi körde igång han med bus ;D  sen blev det att göra trick :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0