lite turbuuleeens

sitter i soffan med morgonrock och täcke och funderar på att sova lite till ^^
fredag idaag, vaknade med magvärk så blev inge skolaoch när jag vaknade vid 12 så hade jag fortfarande ont :s la mig i soffan och kollade tvn somnade ett tag och sen så har jag bara legat här och tagit det lungt ;) är inge kry än men ska få mamma att åka tidigt i morgon så jag får träffa både simon och emil ;o  simon var det i slutet av sommaren jag träffade han och sen emil samma sak där :(  fett depp blir jag så siktar på att inte ha ont i magen i morogn ;)



längtar tills sommaren kommer igen <3

Kommentarer
Postat av: Charles

Fin BH och fina bröst ;)

2011-02-25 - 20:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0