kände dig inte förrän idag

hejhej kände för att skriva nu för eftersom jag lagt detta på is för inte orkat lägga energi på att blogga när ingenting händer och så :) men nu har ju snön lagt sig på marken i vilhelmina och i umeå är det nästan gräs framme ;o i vilket fall så var man ute på första skoter turen i helgen super roligt :) och snar är det ju JUL! men herregud är bata nnågra få dagar kvar :) går ju skola tills på torsdag och då får man åka hem till bebis och familjen :) på jul vet jag inte än vad som händer men det får man vell se ;)
I morgon är det ju skola som vanligt och vi ska göra mat <3 och äta glass <3 ehhehe ÄLSKA dessert (a)


Idag när jag städade mina skåp på toan så hittaade jag tillbaka mitt JÄTTE råsa nagelack men kom på att man inte får ha det på skolan :( BUHU! men får ta det på julavslutningen eller så blir det rött läppstift eller nått så man ser lite fansy ut ;)


Bebis <3

problem med nått?

söt thilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0