i hope for a new day



varför ska tankarna flyga som om de vore vilda ?
varför ska ens känslor vara så här ?
varför stör jag mig på en och annan person ?
varför finns inte de som saknas i ens liv ?
varför är inte livet rättvist ?

har såå många frågor men inga svar.. vad är felet med att vara nån och sen kommer nån och trampar på en som om man vore nada, så mycket spel, så mycket skitsnack. vad vore alla utan att prata skit om nån? har aldrig mött en människa som inte pratar skit om nån, jag gör det också men har börjat tänka mig för nu, bättre att hålla saker för sig själv än att trycka ner andra och hamna själv i knipa..

några kloka och deppiga saker från mig

Kommentarer
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

sv kul att du är med i tävlingen!

2011-04-07 - 19:05:08
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0