godis i stora lass ;)

nu närmar det sig påsken snart :) har varit och köpt en stoooor godis påse och nånting till ;) ska busa med Ida i morgon också innan man slutar skolan :)
idag har det gått somm vanligt gjorde svenska redovisningen och det gick vell helt okej fast jag inte ens hörde mig själv :s HUVVA!!! sen så när vi slutade så skulle jag och jossan gå ner på domus men hon hade inge pengar så ida och erica följde istället :) köpte 1,5kg godis som gick på 53 kr trodde jag skulle svimma för det var så billigt :) hahha, sen nu åkte jag med ida hem och fick klättra över en spegel för att komma ut ur bilen ;p och nu sitter jag ute med solglasögonen på och funderar på vad jag ska äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0