dance whit you



nu sitter jag ute på balkongen och försöker njuta av solen och värmen men svårt när man krasslar och snorar, blev ingen skola för mig idag vaknade med feber har haft feber hela natten också så jag sov till halv 2 ^^  vaknade och klev upp och la mig i soffan och snooza lite och sen gick jag ut och satt mig i solen men kände att jag inte höll värmen så gick in och tog en ibumetin och la mig i soffan igen och nu så sitter jag här igen och njuter :)   i morgon så blir det skoter och utflykt med skolan, jag jossan och erica som tjejer och sen några pojkar ;)  tror vi skulle till blaikfjället eller nått ? och jag ska köra gamm XLV yamaha eftersom jag inte har nån liten lek skoter att sätta mig på  och köra så kan slå vad om att jag har dåligaste skotern i morgon ;)

ska gånu och försöka bli mer frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0