speciell känsla eller ?

Har du pojkvän? nee
Är du oskuld? nee
Har du hånglat med någon 2010? jaaaaaa ;D
Har du kramat någon 2010? klart (:
Har du hatat någon 2010? jag vet inte ?
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? aah ;/
Har du haft sex 2010? ööh ?
Är du kär nu? neeh ;(
Kan du vissla? ahahha , iinte när jag skrattar :]
Äger du en mascara? jaoo ;D
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? inte vad jag vet ?
Är du emo? ahhahahhahahahhaah , nääe ;D
Är du brat? nejnej ;p
Gillar du vältränade killar? kklart , vem gör inte (a)
Gillar du nörd-killar som pluggar? nee ;p
Gillar du tjejer? ine lebb men kompisar :D
Är du bisexuell? hahahhahh ,  nej ;D
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? jao (:
Är du brunett? JAAAAA!
Är du blond? nej :D
Är du glad? ofta :p

HELT SERIÖST.

Vad har du på dig för underkläder? vit bh och svarta spets :D
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? hehe :D
När hade du sex senast? vet inte



Kommentarer
Postat av: J E N N Y<3

sv: HIHI JA! De vore ju awesome :D:D

2010-09-11 - 23:09:43
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0