hemma, fast ändå inte ;/

asso det SUGER !!! fan vad jag HATAR att vi flyttat ;(  så tråkit att inte träffa alla underbara människor som jag har i södra delen ;( 
vill flytta tillbaka :'(          jaja ska inte beklaga mig :D  har kommit hem nu och har varit en sugig jakt eftersom vi inte ens hade ett skall :s i torsdags fick vi ett upptag men den älgen sprang ur området sen var det dött resten av dagen å¨fredagen var jag med matts och satt på pass hade det trevligt iaf fast det var tråkit as hell ;D   på fredag eftermoiddag åkte jag till RAMSELE (L) och var med amanda (:  gick runt på byn träffade sjukt mycket roligt folk (:  mycket huggs (a) 
om 2 veckor ska jag ner på torsdag kväll (:  och vara på skolan fredag och sen resten av helgen nere (:  LÄÄÄNGTAR !!!!

fick skjuts i onsdag av värdens bästa syster (: idag har jag varit med amanda lite kulle färga hennes hår men hann inte :(  ville vara kvar tills på söndag ;( menmen, har ju helgen om 2 veckor <3 nu ska jag försöka hitta nått att göra (:






+ min telefunk är TILLBAKA :D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0