heheh !!

idag och sedan senare (;
hej ni vaet inte riktigt vad jag ska skriva om det har varit en vanlig skoldag idag har kommit hem och ätit middag efterrätt var hallon (: ikväll ska jag packa och fixa allt tills i morgon för då ska jag åka ner till edsele och hällåsen (;  där blir det jakt och jag vet inte hur många dagar än (:  men ska fråga om jag får åka till sollefteå på lördagen (:
vill träffa alla ju (L) jag vet inte om jag kommer kunna blogga dom dagar jag är borta det beror på om jag får låna pappas dator (:    kommer iaf ta massor med kort som ni kommer få se ^^
men nu ska jag sluta skriva och tråka ut er med mitt babbel (y) :D


Kommentarer
Postat av: linneajansson

jaaaaa, far till solle sötfia!! :D <3

2010-09-07 - 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0