dåligt med rubriker

ja min dag har varit bra tror jag har börjat på en halsduk på syan ;D  yayyyy
har fixat min rygg så sk ta och gå och lägga mig på sängen och chilla och tala i tel ;D  i helgen kanske man far till sug sorsele (;  helgen efter blir det RAMSELE (L)
sitter och slår på bordet så det håller på att rasa ihop (a)   idag blev det pizza (hawaii med extra allt :] )  det var gött as hell (a)

nu sitter och lyssnar på denna låt (;

bild kommer vell ikväll elelr ty bildbomb eller nått (y)  för nu orkar jag inte hämta kameran :]

Baby Alice – Piña Colada Boy - Radio Edit


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; och dubbelt så kul med två nya :D

2010-09-15 - 20:34:11
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0