bip test (x

hahahhahah , idag har jag och erica med ccccc ;D  gjort bip-test och jag sög (;  hade so lektion sen men kom 25 min försent för vi hade bara 5min rast :s jaja , jag och erica höll på dö av värmeslag så det blev en glass :D
har inte gjort så mycket idag har haft bild och slöjd rev upp hela min halsduk och började om ^^
taggar Helgen as hell ;D   kommer bli SUUUUUPER om det blir med dom bästa annars kan det suga hååårt (;

Vad har DU gjort idag ? (:
har ni nån bra blogg att tipsa om vill ha lite att kolla på (: ?


har en låt att tipsa om fast den är grymt gammal (:

http://www.youtube.com/watch?v=7LZgSUNnnrw&feature=related


Plies featuring Akon – Hypnotized - featuring Akon Explicit Album Version

det fanns ingen video som jag kunde bädda in men har länkar som ni kan cheka (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

magdaolofsson.blogg.se he é Johan Olofssons syster..

2010-09-20 - 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0