hmm

Har inget att skriva igentligen och min uppdatering kan ju suga (;
plus har inga kuliga fina bilder att lägga upp ;(
igår hade jag en underbart rolig kväll (; jossan är allt för rolig för ofta men bra det ;D
vecka 44 har vi lov då blir det sjuuukt kul (: JAA :D
i morgon är det skola och blir inge borås :'( buuuäääähh
fredag och lördag blir det at hitta på nått roligt på söndag = sova och packa sen måndag åka till sollefteå (y)
kommer säkert få träffa mina älskalingar <3

och min telefunk kan suga mig (; 



Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0