1året på gymnasium

Jag går ju i 9an än men jag har redan börjat fundera på lägenhet och hur ensammet det måste vara , eftersom jag är GRYMT mörkrädd kommer jag aldrig flytta utan ett djur eller en person i min lägenhet .
Har just kommit på en briljanta ideén. Eftersom jag också är djurälskare (: och inte har nån pojkvän :(
så vill jag skaffa en liten sällskapshund eftersom det är mycket enklare än vad en stor grå hund (:
och om man flyttar själv och börjar skolan kanske man inte har tid från börjad DÄRFÖR , tycker jag att man ska skaffa den tidigare så man kan uppfostra den så den inte skäller bits eller kissar inne (:


har funderat på massor med olika raser men har fasnat för några i Åsele (:



är inte denna men detta är en liten Chihuahua (: bild tagen från google (a)

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Tro mig, en liten hund är inte lättare än stora ;) de tar dock mindre plats, men de är precis lika krävande. tänk också på att om du bor själv så måste du gå ut med hunden flera gånger om dagen, även om det är mörkt ute och även om du är jätte sjuk ^^

2010-10-14 - 12:51:24
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Sv; jo du vet ju att jag har erfarenhet med både små och stora hundar. jag föreslår att du skaffar en katt istället x'd jag och sam vill skaffa hund, men det blir nog inget av för att det är ett för stort ansvar i vår ålder, och vi är trots allt snart 18 och båda uppväxt med hundar :)

2010-10-14 - 17:33:05
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0