thinking of you thinging of uss but i open my eys and se it was just a dream



mmh , nu sitter man här igen och tänker, inte bra
saknar alla i ramsele/sollefteå/näsåker och alla andra också <3
vet inte heller vart jag ska ta vägen , åååååh vill inte genomgå det här igen !
är grymt rädd att få mer känslor och du inte ens bryr dig ?  är det bara jag som är pzyko eller har jag rätt ?
jaja, idag har jag garvat lika mycket som igår, var med ericaaaaaaaa :D  saknar jossan iaf :'( hoppas hon KRYAR <3
I morgon är det den 1 och då får man öppna den första luckan på choklad kalendern :D:D:D:D::DD
sedan hoppas jag att julafton snart är här <3
i helgen ska jag och lilla familjen hälsa på patrik och cilla (min bror och hans tjej)  saknar dom jätte mycket <3

Rihanna - Love The Way You Lie (Part 2) ft. Eminem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0