Dag 01 – Om mig

en kul sak som alla andra också gör (;

Jag heter Ebba krestina Swärd är 15år och fyller 16 om 14 veckor och 2 dagar. Ett av mina största intresse är fotning som ni märkt, det är också att baka och mitt gymnasium val kommer bli livsmedelstekninska = inriktning bagare och konditorist.
jag är en av 4 stycken och jag är den minsta + är jag en sladdis, min största bror heter Patrik sen Linnea och sedan Andreas det är 8,7 och 5 år mellan oss.
Jag har bott i Edsele den mesta delen i mitt liv med mina syskon tills dom blev gammla nog att flytta då blev jag ensammen. bodde där tills jag var 10 då mina föräldrar skildes då flyttade jag med mamma till ramsele (1,5 mil bort)  så inte så långt, 
har varit mobbad mellan 2an och 4an tror jag det var.  Men gick upp mig efter mycket (; Har sedan dess varit kompis med både killar och tjejer i den klassen.

I sommras så blev det en stor förändring i mitt liv då jag och min familj flyttade till vilhelmina (14mil) från ramsele.  vi hann flytta 3 grr, huset, och bytte lägenhet och sedan upp till lappland. första skoldagen vill jag inte ens minnas, inge kul att komma till en klass där alla redan är vänner men det är vell som det är , men hittade tillslut mina vänner här och dom är grymt underbara!

Har alltid haft en stor släkt och den bara växer, älskar hela släkten lika mycket och jag älskar min familj också, saknar mina kusiner som bor i thailand under vinter halvåret. Ingen i min släckt har dött och jag har haft grymt tur med det. har ca 11 kusiner på mammas sida och 2 på pappas sida, har bara en moster och 6 st morbrors/mostrar.

Har också haft tur att fått värdens sötaste pojkvänn som är grymt blygen av sig men det går vell bara frammåt.

nu har ni fått veta lite om mig :p klaga inte på stavningen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0