snacka om dag (;

sitter nu ute på min systers och hennse killes balkong kom hit för ca 15 min sen och hasr fått mat och dricka så är vell ganska nöjd ändå (;
har varit en sjuk dag idag , började med att jag vaknade pigg för en gångs skull kvart i sju vi for åtta åkt bil till 11 sedan sprang jag och johanna på stan och jag handla nästan för 1000 kr ;s  hade mycket pengar ;D sedan traffa vi vanja och melinda några gånger :p  kulkul (:
bilder kommer i morgon för kommer inte hem förrän då (:
har inget mycket att skriva om heller förutom att jag kan säga DET ÄR TRÅKIGAST I VÄRLDEN ATT ÅKA BUSS SJÄLV !!!! ;D

ha det ^^

vet inte hur jag ser ut för ser inte ett bajs ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0