Jaga getter (;

Hemma igen efter en dag i stalon (;
For dit igår hihi, fett kul (:  gjorde typ inget satt uppe med mormor och morfar och prata och myste (: mormor hade även brutit armen ;(
Har nu suttit med mamma så hon har beställt biljett så hon ska till borås i helgen (: åååh jag lägtar verkligen dit ;(
Idag har jag gjort mycketmycket  (:  böjade dagen med att jag klev upp tidigt för jag vakna av carolina och krestina var in och fika med mamma (;
sen så har jag målat fönster och mamma gjort massa annat som behövdes göra (;
har även hunnit spela bedmington med kusiner, busa med hundar gosa med hundar prata osv (:
Sedan så blev det mer målngin och sånt till middag blev det korvstroganoff ^^ (inte min favvo men det är gott) , efterätt blev rabarber paj (: så sjuuuuukt god (a) ny skördade rabarber (:
sedan packade vi ihop for och hälsade på maria och oscar och sen hem (:
så har varit hemma en halvtimme typ (:
och nu ska jag in i duschen sen sooooova (:

bilder får ni i morgon, btw på tal om det pappa lurade mig med minneskortet så kunde bara ta 2 kort -.- :s

puuuuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0