in the summer time (:

Kom hem från typ gå fram och tillbaka på byn (;
Har inte gjort ett piss på skolan idag ;oo 
typ först städa skåp sen typ vänta på alla sen så typ råttfälle rejs (x 
feeeeeeeeeeeeeeeet trååååkiiiitt ^^
sen åt vi klass med klassen sen fick vi gå så jag amanda och johanna gick hem till mig och amanada och hämta penga och sånt sen ner på byn och ska köpa parfym och hade inga pengar på kortet -.-  så fick gå hem och johanna ska försöka få tag på sin mamma och fråga om hon får också köpa en (;
jag har inte än fått mina grejor hoppas jag får det i morgon (a)
sen måste mamma komma hem så jag får pppeeeeeeeeeeeeeengar (;
tror jag ska färga mitt löshår eller mitt håt vet inte vilket än (a)
men det syns vell sen (;

men hoppas ni får en bra dag (:





sugig bild ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0