HAaaapppppyy ^^

fan vad glad jag blir så underbart väder det är ute kan fan inte fatta det (:
plus jag börjar bli lite sommar brun känns så skönt med sommar (:
Idag har jag nästan inte jort nått alls var ner på byn med kajsa, amanda och corne och käka glass :D  GÖÖDAN (:
Sendan ville vi bada men hittade ingen som kunde köra för alla jobbade ;(
menmen (;
ikväll ska jag till stugan i stalon och det bli mamma och jag (:
så i kväll eller i morgon blir de inga inlägg (vad jag vet) kommer bli massor med bilder för maria och daniel har juh skaffat en litenliten söt valp (:
sedan i morgon så blir det att måla fönster och sedan fara och kolla på huset vi ska bo i som jag aldrig har sett :D

nu ska jag kasta in grejor i garderoben sen packa och det sen äta mat sen far jag tror jag (:
ni ska få se min fina dresscode idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0