Glad midsommar (:

eller inte.. 
ååh har ångest jag har ingnestans att vara på midsommar ;(  FAN !!
Vill vara med älsk men han ska vara med familj.. alla far till junsele och jag vet inte om jag vill dit ;( plus vet ingen som jag kan åka med ;(
Nu ska man inte deppa på midsommar (:
var juh i Umeå i Onsdags med johanna handlade upp mycket pengar men det var värt för måst fylla min garderob lite (:

Det har varit underbart väder i två dagar och vill att det ska hålla i sig men icket ;D
har haft mys med älsk som for hem för ett tag sen och nu kommer bilder sen dom här dagarana ;D


muffins bak ;D


detta vart köpt

bikini underdel - H&M
Vita shorts - Rut.M.Fler
Hörlurar - Clas Ohlson
Pluttar till hörlurar - Clas Ohlson
Jeans shorts - Gina tricot



BH - H&M
Linne - Rut.M.Fler

Som dresscode igår och idag är Linnet och mina nya jeans shorts (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0