bööööl !!

Sitter i solskenet med johanna och amanda och matilda och kattis har nyss åkt vi åt tårta och nyss var vi på skolan och haft skolavslutning, först var det ballong uppsläpp sen så gick vi till kyrkan medans vi satt där så typ sjöng lågstadiet och mellan stadiet (: sedan 9orna dom var jätte duktiga och jätte fina (:
Efter det gick vi till klassrummet och fick betyg ooch jag delade ut rosor och jag bölade som en gris ;(
kommer sakna alla riktigt mycket det är jobbigt ;( <3
jag och johanna och kanske amanda ska sola nu och typ jag läängtar tills min sak kommer och när min älskling kommer hem (L)

asso jag vill bara grååta och vara med alla ;(;(;(;(  (L)

















(:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0