Blååååååst ;D

tjeeena mittbena igen ^^

har kommit hem från badet och stugan nu (:
Först gick jag ner på ute badet och var med amanda cornelia och Kajsa ;D kulkul ^^
lägesen man bada där plus det blåser så man typ flyger iväg ;p
sen typ käka vi glass och sen kom mamma och hämta mig för vi skulle äta i stugan :D MUMMAA ;D
det blev grillat med kroketter och dom andra fick potatisgratäng (bara för jag inte tål laktos ;s )
jaja, sen fick mamma en körning så hon stressa ihjäl sig och jag gav henne min telefon eftersom hon hade glömt sin i pappas stuga (: så nu sitter jag telefonnlös och typ förskyld (:
nu ska jag ut och sola bilder kommer på det här eller ett nytt inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0