2009-06-18

Var den dagen stjärnan och legenden dog.
Michael Jackson var en av mina största förebilder och jag grät när jag hörde att han dog och jag vill verkligen att han ska lev och eftersom jag inte har hunnit eller kommit ihäg att skriva om att det finns hopp om att han lever och jag villvillvill att det ska vara sanning.
michael jacksons brännskadade vän Dave sägs ha en dubbelgångare och att michael jackson gömmer sig i stockholm idag han sägs också vara på sin egen begravning. det är jätte knäppt och vill att han ska leva men vill också att folk ska sluta snoka fast michael jackson är en av deras största idoler.

Om du finns där ute du är BÄST !!



Han var en perfektionist och en ängel!
Vi älskar dig Då, Nu, Och Föralltid!

Michael jackson ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0