you dont now how you met me

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj !!

asso har som ont ;( 
har värdens skavsår på lilltåån :p det bra ? *NEJ* gick juh i mina avslutningskor hela kvällen i lördags :p
jaja, har jobbat nu mellan 10-14 det var  seeeeeeeeeeeegt som attan kan jag säga er :p  ska kanske be nån komma och sova över hos mig eftersom jag är ensammen hela veckan ;o ;s
asso ganska nice (: har bara denna vecka och nästa vecka att jobba sen har jag sommar lov i 2VECKOR :D fan vad jag ska ha KUUUUUL :p

Ska skicka iväg min kamris till björkislidis :oooo så inga nya bilder kommer komma utan bara gamla :'(
kommer lessna på min blogg bara för det ;D det är bara att KÄMPA !! :D

ni får en kärleks bild på min bror och hans tjej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0