tröttis för blev länge igår (a)

skulle igentligen lagt mig vid första inlägget men blev vaken till 3 så är sjuuuukt trött ;(
mår dessutom INTE bra ;s har ont i magen hals och bi-hålor ;(  undra om det kommer bli sämmre..
Pojken kommer hit snart och jag vete fan hur jag ska göra ;//
ikväll tror jag att det blir backe men måste prata med pappa (:
inatt så satt jag själv och skratta åt massor av musik på Z-tv ;D undra om jag var trött (a)

det blev iaf byn igår med linnea och Caitlin fett kul sen gick solen ner så vi frös så då gick vi hem till mig sen for linnea och caitlin hem ^^  inte så kul menmen (:


kollar på detta program nu och sen blir det duschen (: 




Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0