Tråkis så gör..


Senaste

Låt du hörde: Basshunter - Every morning

Film du såg: Kommer jag inte ihåg ;D

Mat du åt: Fisk och sallad ^^ (nyttigt) :D

Kram: Amanda :p

Puss: simon :]

Känslan: besviken ;(

Resa: hehhe, heeemligt ^^ men kul var det (:

Glädje: Hahah, amanda (;

Dröm: Kommer inte ihåg fakriskt(:

Person du träffade: mamma (:

Personen du pratade i telefon med: Jimmie :p

Personen du fick sms av: nån tobias (:

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit nån sån ;D

Gången du var utomhus: för några timmar sedan (:

Gången hela din familj åt middag tillsammans: OJ, längesen ;(

Saken du köpte: GLAAAAAAAAAAAAAAAASSS :D


Allmänt

Ska bli skoj: Fordons dagen (:

Ska inte bli skoj att: denna helg ;(

Sparar till: skoter eller nått ;p

Pålägg som gäller: massa grönsaker :D

Önskar att jag var bättre på: stå på händer :p

Dagens dryck: saft (:

Vad saknar du: Frida, simon, matilda, f.d, klass, och massa annat ;(

Tre band/artister: ojj, vad svårt (: kan nog inte välja , har så kass smak :D

Vad har du gjort idag: Jobbat, solat varit med amanda ^^,

Brukar du svära mycket: ibland , så onödigt ju (:

Hur tidigt stiger du upp: Vardagar= 9 eller 8 :p

På helgerna:  Typ vid 12 kanske eller om jag vaknar tidigare eller senare beror på vad jag gjort dagen innan (:

Vad ska du göra ikväll:  göra klart det här , tv och sen säng ^^

Hur många timmar sover du per natt: olika (:

Vem är snyggast i världen: ja duu . finns vell många, beror fråns vems ögon det är (:

Vad är det för veckodag: Onsdag :p

Bästa saken som hände mig förra sommaren: fick ha kul :D

Favoritplagg i garderoben just nu: mina jeans shorts från gina tricot (:

Längd: heheh, 1,59 :D
Vikt
: hahah, ingen aning , men spela roll vett jag ^^

Byter gärna garderob med: Kling tror jag (:

Byxa eller kjol: Båda (:

Senast utlästa bok: kommer inte ihåg vad den hette men den var bra (:

Mitt rum kan beskrivas som: städat :D

Mig själv med tre ord (just nu): trött, tv-sugen och godis - sugen (:

Jag tränar: kliva ur sängen ? näe ingenting just nu eftersom jag inte har tid känns det som för min rygg och knän inte pallar allt ;(

Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare och massa annat (:

 

då var det här slut då (;

nöjj er ^^

 


Kommentarer
Postat av: pauli

sv: tack ska du ha :') det värer! hoppas du haft en fin dag!

kram

2010-07-07 - 21:48:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Amila

Nej självklart. Man ska ha mål i livet. Det finns skillnad mellan mål och att vara kräsen! Men förstår vad du menar :)

2010-07-08 - 00:56:59
URL: http://amilas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0