sängen (:

Ligger i sängen just nu och har magknip ;(  Har städat mitt rum :D stolt och har plockat undan löshåret har lagt ner att bleka det just vi får se senare för jag vet inte hur det blir om jag gör det menmen (:
tror jag snart ska lägga mig och kolla på film för mår inte bra ;(
solen har kommit fram nu den har juh gömt sig bakom dom förbaskade molnena hela lååånga dagen (; 
och nu när jag inte mår bra så ska dom komma fram (; 
ssurt plus JAG VILL BADA !! jag är jätte sugen för det var länge sen och måste passa på att bada så länge sommaren är här (:
det var längesen jag var ego så jag blev ego nu (:  har kommit på hur mycket jag har förändrats på 2-3 år (;







:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0