pust, vilken dag ;D

har jobbat heeela dagen så sen när jag kom hem körde pappa mig till färghandeln och lita saker fick följa med hem i en påse ^^
Har stått på ett torg hela dagen och sålt och sålt och sålt hur mycket som helst (:
det var piss väder i morse när jag gick ner men nu är det fiiint :p
nu ska jag kolla hur jag ska sminka mig  i morgon och hur mitt hår ska fixas också (:
för man måste juh vara  snygg den enda dagen det händer på året (; hahah,
ni ska också få se vad som fick följa med i påsen (:
jo juste det fick en klänning av farmor i går när vi var och rota igenom grejor ^^
den är sjukt söt ^^  den får också bli inslängd på en bild ^^

ja där har ni min dag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0