PIGG !! ovanligt ;o

hahah, idag är jag PIGG kan ni fatta ;D jag som är världens sängsussare är pigg ;p
i morse kanske jag inte var men sedan när jag gick till jobbet ba BBAAM så blev jag pigg (:
dagen har gått otroligt snabbt och det är AS fint väder ute så jag har tagit på mig bikinin och ska ut i solen och sola lite (;
jag har inte än fixat designen så min blogg ser ut som  versta rat högen men jag ska ta och fixa det ikväll också (:så ni får vänta med det också (:

btw jag har världens bästa arbetsgivare ^^




blig denna mobil i typ några veckor för min är traaaaaaaaaaaaaaaaaaaasig ;'(

Kommentarer
Postat av: DENISE

var gärna med och tävla i dagens länkning:)kram!

2010-07-07 - 15:00:31
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0