Miiiiddag (; och lite info (:

Äter middag nu (;

jag har fått as mycket myggbett på fötterna sen igår ;s och jag har kommit på hur man kan fixa det eller ja det var mamma som lärde mig (A)
Eftersom myggor sprutar in gift i oss för att göra blodet lösare så dom kan suga upp det det är det som kliar och igentligen ska man inte klia för då blir det mer uttspritt . men jaja , till saken om man har en aloe vera blomma hemma är det super för att man ska bryta av själva ''bladena'' eller vad man kallar det (:  aloe vera läker det och får det sluta klia jag smörjer på det typ var 20 min just nu och man behöver inte mycket för det är så sjuukt bra (: det finns även på tub och drick form det är för att rensa kroppan och det är naturligt (: man kan även ha det på brännd hud, exem m.m (:

jag älskar det <3


min fot ser ut såhär --->


tonade den så ni ser mitt problem


Kommentarer
Postat av: Doktor Glas

Smart! Har faktiskt en aloe vera hemma... Det ska jag testa efter nästa grillkväll, då brukar jag vara rätt så myggbettsprickig.

2010-07-04 - 20:03:02
URL: http://doktorglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0