JAG VILL BADA men ist gör jag ett inlägg. .

eftersom jag inte mår 100% bra så ska jag göra en fet diss mot alla fjortisar som har  FEL färg på löshåret !!
det är så sjukt fult och om man inte ser det är man ful i huvvet ska också dissa kissie är så himla less på att hon ger dubbel moral och hon verkar som en bitch och inte förstår man på sig hennes beteende för 0öre.. bbah jag är så less på små fjortisar som springer runt och vill vara som henne och gör allt hon gör köper allt hon köper .. men tycker ändå synd hon hon som får stå ut med dom småfjortisarna som springer efter henne på stan och ska ta kort.. SKAFFA ER ETT LIV! vad är det att skryta om att se en kändis som alla redan träffat vore vell ändå liiite fränare att få träffa nån annan än henne amir och alla dessa .. är less på att alla i bloggvärden ska kasta skit på varandra och säga att dom hatar varandra fast dom inte träffat varandra eller bara skrivit på bloggen och hängt ut varandra ;s  VÄX UP FÖR FAN !!
sorry om jag är lite agro och spottar på folk men det behövs ibland att man får ut sina agrisioner som sitter innert inne..

jaja.. vm orskar bry sig om en litens tjejs ord :D


Kommentarer
Postat av: nonymus

kissie är som hon är för att få många kommentarer!! hon vill att man ska hata hon typ för hon skiter i om man gör det och får massa kommentarer...komentarer=pengar :D sen gillar ju vissa hon också så :p



stora ord från liten tjej ;))

2010-07-01 - 23:29:57
Postat av: ...

kissie är som hon är för att få många kommentarer!! hon vill att man ska hata hon typ för hon skiter i om man gör det och får massa kommentarer...komentarer=pengar :D sen gillar ju vissa hon också så :p



stora ord från liten tjej ;))

2010-07-01 - 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0