fotboll

asso när är det nästan hur länge sen den där olyckan med skidor hände, kan man aldrig bli fri ?
när jag var ca 8-9 år ramlade jag med skidor och drog ut mitt korsband och sedan dess har mitt knä sepat + min rygg med . har spelat fotboll i princip hela mitt liv (: och jag älskar det MEN, för 2 år sedan började min rygg / knän protistera :o
sedan år 2008 skulle jag börja spela fotboll igen det gick okej men kunde knappt gå efter träningarna och fick hoppa på krykor nästan hela tiden :S
2009 blev det damlag var med i feburari och tills när matcherna började så började rygg och knän göra ont hoppade på kryckor ett antal gånger sen slutade jag.. fotbollen var nått kul jag gjorde för kul skull men nu är det bara allvar det är inte lika kul då. när det kommer högre upp kommer det ändå gå skit.
än idag känner jag av min rygg/knän om jag jobbar mycket med ryggen får jag jätte ont och om jag lyfter för mycket blir det också fuckt up. nu ligger jag i min säng och jag känner att min rygg är sne det är lite creepyy ;D

min historia om problem med kroppen ..

har du nått ? (:

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P

nej jag ska chilla :)

helgen var bra :) dudå?

2010-07-25 - 18:55:14
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0